Torebki Zofii Chylak od dawna nas zachwycają. Dlatego w 2015 roku doceniliśĶy markę nagrodę ELLE Style Awards. Projektankta właśnie udostępniła linię skórzanych akcesoriów na sezon wiosna-lato 2017. Główną bohaterką premierowej kampanii autorstwa Magdaleny Łuniewskiej została Ola Rudnicka (Model Plus).

Kolekcja 4 to hołd dla uniwersalizmu. Najnowsze modele stworzono z myślą, żeby pasowały do każdej stylizacji. Od casualowego looku z dżinsami, jak i małej czarnej na wieczór. Torebki jak zawsze wykonano z wysokojakościowych skór tłoczonych we wzory skór węży i krokodyli (nowością jest skórzana imitacja łuski pytona w brązowym odcieniu oraz gładkie skóry). W informacji prasowej możemy przeczytać: 

"Torebki wykonane są z dużą starannością, każdy detal jest ważny, dlatego są one ręcznie wykańczane. Zadbaliśmy o piękne metalowe okucia, które produkowane są dla nas we Włoszech. (...) W tym sezonie podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu droższej, bardziej ekskluzywnej linii naszych akcesoriów. Jednak chcąc zadowolić wszystkie nasze Klientki, będziemy równolegle prowadzić i wzbogacać kolekcję kapsułową, której ceny będziemy starali się utrzymywać na dotychczasowym poziomie".

Kampania i lookbook Chylak wiosna-lato 2017 >>

KAMPANIA

MODELKA: Ola Rudnicka
FOTOGRAFIA: Magdalena Łuniewska
FOTOGRAFIA STILL LIFE: Błażej Żuławski
STYLIZACJA: Zuzanna Kuczyńska
MAKE-UP: Wilson
WŁOSY: Michał Bielecki
PRODUKCJA: Łukasz Nowak

LOOKBOOK

ZDJĘCIA Błażej Żuławski
PRODUKCJA Łukasz Nowak (Forward Productions)
MAKE-UP I WŁOSY Aneta Kostrzewa
STYLIZACJA Zuzanna Kuczyńska
MODELKA Paulina Kube (Modelplus)