Wygląda na to, że pastele i gama fluo naprawdę zostaną z nami na jesień. Zakochałyśmy się w nich już latem, ale najwyraźniej nie jest to tylko wakacyjny romans. Simple dobrze przejrzało nasze uczucia!

Nowa kolekcja polskiej marki wraca do eleganckiego przełomu lat 50. O dziwo jednak projektantom udało się połączyć szyk retro z modnym trendem "neo", którego orężem jest tu techniczna biel, metaliczne akcenty i geometrzyczne formy (obecne też w scenografii). Ducha vintage bronią zaś żakiety w stylu Jackie Kennedy, sylwetki wyraźnie inspirowane stylem New Look Diora i rozkloszowane spódnice, które już kilka sezonów temu wróciły z wielką mocą kobiecości w kolekcji Louis Vuitton na jesień-zimę 2010.

Twarzą kampanii po raz kolejny Simple mianowało Monikę Jagaciak.

JAC, której macierzystą agencją w Polsce jest poznańska GAGA, pozowała tym razem Maciejowi Kobielskiemu (poprzednią kolekcję marki fotografował Marcin Tyszka). Mimo to, naszym zdaniem udało się podtrzymać spójność stylu z poprzednimi kampaniami Simple. A Wy? Myślicie, że zmiana obiektywu odciśnie się w jakikolwiek sposób na wizerunku marki?