Klimat nowej linii H&M Divided Grey oscyluje wokół opatrzonych już od lat, ale nadal uwielbianych (także przez nas) motywów. W kolekcji pojawią się rockowe spodnie rurki, topy cieniowane w skali kolorystycznej biel-szarość-czerń (modne ombrè), motocyklowe botki, kurtki ramoneski i kardigany naśladujące nieco styl Ricka Owensa. Mimo jednolitego stylu nowa linia stwarza możliwości różnorodnych połączeń i, jeszcze przed premierą, wyostrza nasz zmysł stylizacji. Wyobraźcie sobie tylko zmiksowanie w jednym zestawie długiej szarej sukienki z męskim kapeluszem, albo superkrótkich postrzępionych szortów i oversizowego swetra przypominającego koc... Ach, chętnie wskoczyłybyśmy w te ciuchy już dziś! Musimy jednak uzbroić się w cierpliwość.

Premiera H&M Divided Grey przewidziana jest na 1 listopada i ma objąć 300 sklepów marki. Ceny wahać się będą od ok. 39 zł do 599 zł.

W buntowniczej kampanii linii wystąpiła Alice Dellal.