Kreator uważa, że ludzie doceniają jego produkty dzięki temu, że inspiruje się najlepszymi włoskimi wzorcami. 78-latek wyjaśnia, ze dbanie o detale i wyczucie włoskiego smaku sprawiło, że marka jest popularna na całym świecie.

"Armani to kwintesencja Włoch. Zwracam uwagę na szczegóły i mam poczucie stylu, który czerpie z kultury włoskiej, nie interesują mnie utarte schematy. To oryginalność i autentyczność produktów jest powodem międzynarodowego sukcesu, który odbija się echem w Paryżu, Nowym Yorku, Londynie, czy nawet w Pekinie" - wyjaśnij projektant dla Vogue France

Postać, którą możemy już śmiało nazwać ikoną w świecie mody, pracy poświęca się w 100%. Mówi, ze jego dzieła i upór w dążeniu do sukcesu idealnie oddają to jaką jest osobą.

"Jestem kimś, dla kogo zawsze ważna była rywalizacja, musze być najlepszy w tym co robię. Odniosłem sukces, ponieważ rozumiem modę i jestem osobiście zaangażowany we wszystko co jest związane z firma Armani. Dla mnie praca to nie tylko okazja do zarobienia pieniędzy to dla mnie całe życie”