Czekaliście na wiosenną kolekcję Femi Stories (do niedawna Femi Pleasure)? Pierwsza część jest już dostępna w sklepach stacjonarnych i on-line. Polska marka przygotowała dla swoich fanek kolekcję w surferskich klimatach. Oprócz klimatycznej kampanii, którą możecie zobaczyć w naszej galerii, dostajemy luźne ubrania i dodatki w tropikalne i etno wzory. Dominuje motyw botaniczny, który znajdziemy na sukienkach, strojach kąpielowych i lekkich kurtkach. Są też sportowe bluzy i szorty w cętki. W kolekcji przewija się kolor khaki (klasyczne parki z naszywkami) i cukierkowy róż

Przygotowując prezentację nadchodzącej kolekcji Spring/Summer '17, marzyłyśmy o pięknym i surowym krajobrazie. Otoczona palmami i wysokimi kaktusami Fuerteventura wydawała się idealna. Dzięki doskonałym warunkom do uprawiania sportów wodnych, hiszpańska wyspa nazywana jest rajem dla surferów. Musiałyśmy zobaczyć to na własne oczy i dlatego właśnie ją zdecydowałyśmy się wybrać na tło naszej letniej kampanii. - czytamy na stronie Femi Stories.

Skąd zmiana nazwy z Femi Pleasure na Femi Stories?

Anita oraz Kamila Nawarkiewicz - siostry kryjące się za lifestyle'ową marką Femi Pleasure, którą stworzyły dziesięć lat temu, postanowiły dać jej nową duszę. Femi Pleasure wraz z początkiem tego roku otrzymało nazwę Femi Stories oraz nowe logo, które opowiada naszą historię. Zaczęło się od marzeń z dzieciństwa. Snów o dziewczynach podbijających świat, pasji do snowboardingu oraz miłości do surfingu. Snów o pełnych pasji, utalentowanych, inspirujących i niezależnych kobietach, będących w stanie osiągnąć wszystko, czego pragną i do czego dążą. Nasze życie składa się z historii, które piszemy każdego dnia. Każda przygoda, każdy uśmiech i każda łza odciskają znak w naszej osobistej opowieści. Nowy branding Femi Stories podkreśla. - czytamy w oświadczeniu marki.