Niektórzy goście traktują pokazy marek sieciowych i sponsorskich na Fashion Week Poland z przymróżeniem oka. Co niezwykłego może pokazać sieciówka? Wiele, tym bardziej jeśli mówimy o marce, za której plecami stoją superzdolni projektanci i styliści. Aryton kolejny raz zaskoczył, i to pozytywnie.

W tym roku Aryton obchodzi 25. urodziny. To jeden z niewielu polskich brandów, któremu udało się przetrwać podczas zmian gospodarczych, obyczajowych oraz modowych w Polsce. Wcześniej docenialiśmy rodzinną firmę za świetniej jakości płaszcze i eleganckie kolekcje. Dzisiaj dodamy do tego nowoczesność oraz inspiracje ze światowych wybiegów (Burberry, Tom Ford, Sonia Rykiel). A wszystko za sprawą Dyrektor Kreatywnej Patrycji Cierockiej i Marty Kalinowskiej, współpracującej od kilku sezonów z marką i wprowadzającej ją stylizacyjnie na światowy poziom.

W kolekcji na sezon jesień-zima 2014/2015 nie zabrakło klasycznych linii oraz sławnych płaszczy i trenczy. Jednak podczas prezentacji doliczyliśmy się tylko kilku sztuk w ciemnym kolorze! Zimą klientki Aryton będą nosić brudne róże, fuksje, fiolety, brązy oraz pastelowy albo metaliczny niebieski. Ten ostatni przypomniał nam świetną kolekcję Burberry Prorsum wiosna-lato 2013 (zobacz tutaj). Nie zabrakło również rockowych i przeskalowanych futer jak u Soni Rykiel, rękawów w stylu japońskim, a także romantycznych falbanek, czy printu przypominającego styl dzieł Jacksona Pollocka.

Fashion Week Poland: Aryton jesień-zima 2014/2015 >>