"Polscy projektanci to tylko artyści niegotowi na rynek". "Polskim projektantom brak przygotowania biznesowego". "Polska moda nie ma szans w dzisiejszym świecie". Nie naliczylibyśmy, ile razy słyszeliśmy podobne opinie. I ile razy wypowiadali je znaczący dla branży ludzie, jednocześnie nie robiąc niczego, co pomogłoby naszej modzie autorskiej zbudować nową jakość. Tymczasem Olka Kaźmierczak (Fashion PR Talks) i Julia Turewicz (SHOWROOM.pl) zakasują rękawy i zamiast narzekać na brak profesjonalizmu młodych projektantów, oferują im cykl wykładów, warsztatów i materiałów. Zupełnie za darmo! 

„Fashion PR Talks od początku swojej działalności z zaangażowaniem dzieli się swoją praktyczną wiedzą i szuka realnych możliwości rozwoju dla marek branży mody. Jestem zachwycona, że dzięki naszej współpracy z SHOWROOMem marki dodatkowo będą mogły skorzystać z wiedzy i doświadczenia największego tego typu e-commerce’u w Polsce.” – komentuje Olka Kaźmierczak, założycielka Fashion PR Talks i pomysłodawczyni akcji Fashion Talks SHOWROOM.PL. „Misją Fashion PR Talks jest profesjonalizacja polskiej branży mody, a co za tym idzie umocnienie lokalnego wzornictwa na globalnej mapie mody. Im silniejsze są nasze marki zagranicą, tym bardziej konkurencyjny może być rodzimy rynek.” – dodaje.

,,Polski rynek mody nadal się rozwija i jest bardzo chłonny. To dobra wiadomość dla wszystkich tych, którzy marzą o własnej marce. Jednak na dłuższą metę branża faworyzuje tych, którzy potrafią myśleć i działać szeroko – marki nastawione na sukces. A dokładnie te konsekwentnie do niego dążące – obserwujące rynek, gotowe do szybkiej reakcji i skłonne do inwestycji. Brandy, które poważnie myślą o skalowaniu swojego biznesu i są otwarte na rynki zewnętrzne. Właśnie takie marki chcielibyśmy zaprosić do naszej wspólnej akcji.” – mówi Julia Turewicz, Country Manager SHOWROOM.PL.

Akcją edukacyjną „Fashion Talks SHOWROOM.PL” obie firmy celebrują swoje urodziny – SHOWROOM.PL piąty rok istnienia firmy na rynku, zaś Fashion PR Talks pierwszy. 

Specjalna akcja edukacyjna Fashion Talks Showroom.pl potrwa pół roku i obejmie aż 30 marek wyselekcjonowanych z oficjalnego naboru. Program mentorski ułożony przez ekspertów obu platform ma pomóc obiecującym polskim markom w rozwoju i skalowaniu biznesu. Aplikować można do 26 stycznia pod tym linkiemW ramach akcji edukacyjnej, wybrani właściciele marek otrzymają darmowy dostęp do warsztatów i wykładów prowadzonych przez ekspertów SHOWROOM.PL i Fashion PR Talks, branżowych e-booków wydawanych co miesiąc przez Fashion PR Talks, oraz możliwość konsultowania swoich pomysłów z ekspertami obu firm.

ELLE wspiera akcję - jedne z zajęć dotyczące content marketingu poprowadzi Marta Kowalska, redaktor prowadząca ELLE.pl (w ramach akcji będą one bezpłatne).