Marka adidas, poza globalnymi kampaniami, coraz częściej tworzy projekty z udziałem lokalnych talentów. Na swoich ambasadorów wybiera młodych influencerów, którzy promują różne style życia. Tym razem adidas Originals zaangażował do współpracy trzy osoby z dziedziny mody, muzyki oraz designu, by odkryć przed nami znaczenie hasła "Original Is Never Finished". Efektem projektu jest wideo z udziałem znanej stylistki Eweliny Gralak współpracującej z najlepszymi magazynami o modzie, wokalistki XXANAXX Klaudii Szafrańskiej i artysty OESU Oskara Podolskiego.

Tak powstała krótka historia opowiadająca czym jest oryginalność oraz jak odkryć ją w samym sobie. Kampania promuje nową generację butów adidas NMD, jakie 6 kwietnia zagościły na sklepowych półkach. Jak noszą je lokalni ambasadorzy? Każdy inaczej, podążając swoją własną ścieżką. Od Eweliny Gralak słyszymy, że oryginalność jest dla niej robieniem tego co się czuje, tak, jak się chce. Taką swobodę na co dzień daje jej moda - to w niej czuje się wolna, bez żadnych kompromisów. Oskar Podolski przyznaje, że nigdy nie myślał o tym, czym jest oryginalność. Jak mówi "oryginalność to ja". Za to Klaudia Szafrańska stawia znak równości pomiędzy oryginalnością a nieprzewidywalnością, która w muzyce oznacza dla niej podążanie za głosem własnego serca, niż tym, co mówi "większość". Wideo kończy się hasłem "oryginalność to coś, co ma każdy". Zgodzicie się z adidas?

Ewelina Gralak i XXANAXX w kampanii adidas Originals NMD - ZDJĘCIA >>

Ewelina Gralak i XXANAXX w kampanii adidas Originals NMD - wideo:

Ubrania adidas Originals w sklepie ELLE: