Japoński brand modowy Uniqulo zaprosił do współpracy młodych i zdolnych. Minimalistyczny, prosty styl japońskiej marki idealnie odnajduje się w połączeniu z naturalną i świeżą urodą Dakoty Fanning i Toma Odella.

19-letnia aktorka, której sławę przyniósł udział m.in. w „Wojnie światów” i sadze „Zmierzch” zgodziła się firmować swoją twarzą kolekcję na sezon wiosna 2014. Podczas gdy jej młodsza siostra Elle przyjmuje modne pozy w kampaniach dla domu mody Miu Miu, Dakota pozuje naturalnie i z nutą nonszalancji. Jej uroda broni się bez makijażu, a proste dżinsy i białe koszule świetnie leżą na jej dziewczęcej figurze.

Kolekcja została wykonana z naturalnych, wygodnych materiałów. Użyto w niej specjalną bawełnę Supima, która podnosi komfort noszenia ubrań. Kolorem dominującym w tej linii jest indygo. Jego odcień przebija się zarówno w denimie jak i dopasowanych koszulach.

Tom Odell, Uniqlo, wiosna 2014, fot. mat. prasowe

Twarzą męskiej części kolekcji, w której również znajdziemy różne modele dżinsów i koszul, został Tom Odell. Ten brytyjski piosenkarz swoim delikatnym głosem i romantycznymi tekstami piosenek, rozkochał już w sobie fanki na całym świecie. Młody Brytyjczyk, ma już na koncie parę nagród muzycznych, mimo że jego kariera dopiero się zaczyna. Tym razem udowodnił, że nie tylko na scenie prezentuje się świetnie.

Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej o tym przystojnym wokaliście, koniecznie zajrzj do majowego numeru ELLE. Znajdziesz tam wywiad z Tomem.

Zobacz zdjęcia z kampanii Uniqlo z Dakottą Fanning - GALERIA >>