Najbardziej kultowe buty z czerwoną podeszwą wymagają specjalnej oprawy. Wiedzą o tym dobrze marketingowcy Christiana Louboutin, jak i sam projektant. Za każdym razem nowy lookbook marki staje się nie tylko katalogiem reklamowym, ale także niecodzienną opowieścią o szpilkach pożądanych przez kobiety na całym świecie.

Sesja wizerunkowa kolekcji „Water in Love” to kadry autorstwa Petera Lippmana (który ma już na swoim koncie współpracę z Louboutinem) w niezwykłym „morskim” klimacie. Na pierwszy rzut oka nogi modelki w wannie (otoczone piana i orchideami) przypominają raczej zdjęcia beauty, niż reklamę butów. Nic bardziej mylnego. Łazienkowa stylizacja to tylko pretekst do pokazania najnowszych projektów szpilek, a także torebek i lakierów sygnowanych nazwiskiem Louboutin. Błękitne lakierki, obcasy z frędzlami i buty typu T-Strap z abstrakcyjnym wzorami (wykonanymi dzięki nowym technologiom) są tak piękne, że nie chce się ich zdjąć, nawet w czasie kąpieli.

Christian Louboutin wiosna-lato 2015 - Zobacz zdjecia>>