Limitowana kolekcja akcesoriów Anny Dello Russo dla H&M trafi do 140 sklepów sieci na całym świecie już 4 października. I będzie taka, jakiej się jej spodziewałyśmy: eklektyczna, kolorowa, drapieżna i balansująca na granicy tandety, czyli dokładnie taka, jak styl samej projektującej (edit: część redakcji uważa, że ta granica już została przekroczona).

Jeśli zdjęcia promocyjne zachęcają Was do zakupów, szykujcie się na nie, jak na wizytę w trochę kiczowatym skarbcu z "Baśni z tysiąca i jednej nocy". W kolekcji roi się od aplikacji i detali w kształcie dzikich zwierząt, złotawych okuć, turkusowych kamieni i dekorów - zarówno na ramkach okularów przeciwsłonecznych, jak i na walizkach.

Przyznamy otwarcie - póki co jesteśmy zdystansowane w stosunku do projektów Anny Dello Russo dla H&M. Za to bardziej entuzjastyczna wydaje się być sama zainteresowana:

"Na myśl o tej współpracy czuję wielkie emocje, bo po raz pierwszy H&M podejmuje w ramach limitowanej kolekcji współpracę nie z projektantem, a ze stylistką. To modowa rewolucja. Bardzo chciałam, by zaprojektowane przeze mnie dodatki były wyjątkowe, bo wiem, jak są ważne, nawet w codziennych stylizacjach. Te, które stworzyłam z H&M każdy dzień zmienią w pełen mody".

Podzielacie entuzjazm?