Anja Rubik często reklamuje akcesoria, ze względu na wyjątkowo długie i zgrabne nogi. Giuseppe Zanotti i Kurt Geiger są stałymi zleceniodawcami top modelki. Jednak w czwartej z rzędu kampanii dla brytyjskiej marki Anja nie prezentuje słynnych nóg. W nowym sezonie Kurt Geiger skupia się na eksponowaniu torebek, a Polka wciela się w różne role - od femme fatale w stylu retro do naturalnej dziewczyny na luzie. Oczywiście największe emocje wzbudza fakt, że tym razem modelka pozuje nago.

Według dyrektor kreatywnej brytyjskiej marki, największym atutem Anji jest właśnie jej zmienność, umiejętność wcielania się w rolę. Rebecca Farrar-Hockley opowiedziała ELLE.com o początkach pracy z Rubik:

Anja jest dla nas wyjątkowa. Debiutowała w naszej kolekcji na jesień 2011 i pokazała, że umie zmieniać się do każdego ujęcia. [...] Szczerze mówiąc początkowo szukaliśmy Brytyjki, niekoniecznie profesjonalnej modelki. Nasze studio mieści się w Londynie i chcieliśmy, żeby klimat tutejszej nonszalancji był obecny w naszych inspiracjach. Ale wtedy zobaczyłam Anję. Ostatecznie, decyzja była bardzo łatwa.

Rzeczywiście, kampanie Kurt Geiger z Anją są bardzo zróżnicowane, mimo że za wszystkie odpowiedzialny jest ten sam fotograf (Erik Torstensson). Jak Wam się podoba najnowsza kampania w wersji topless?