Adidas Originals przypomina o sobie z rozmachem, prezentując nowe, reklamowe wideo. Chociaż najnowszy spot "trzech pasków" trwa zaledwie 1:30 minuty, pomysłem oraz jakością wykonania bije na głowę niejeden pełnometrażowy film. Projekt zaangażował znane osoby ze świata sportu czy streetwearu. W reklamie wystąpił Snoop Dogg, artystka Petra Collins, muzycy ze Stormzy i Blood Orange, koszykarze Brandon Ingram i Kareem Abdul-Jabbar, a nawet skateboarderzy Mark Gonz Gonzales wraz z Lucasem Puig. 

- Wszystko, co robimy dla adidas Originals to praca w toku, nieskończony proces kreatywności. - mówi Alegra O'Hare, prezes globalnego marketingu marki. - Cały czas stawiamy sobie wyzwania i przełamujemy bariery swojej wyobraźni. Mamy nadzieję, że uda nam się zainspirować wszystkich do zrobienia tego samego. Oryginalność jest nieskończona, tak jak adidas Originals.

Reklama adidas Originals wychwala tolerancję wobec odmienności. Ma buntowniczy, uliczny wydźwięk, a bohaterowie jak hymn wyśpiewują piosenkę "My way" Franka Sinatry. W spocie pojawia się również współczesna interpretacja obrazu "Narodziny Venus" Boticellego, czy okładka płyty Snoop Dogga "Doggystyle" promująca równość obu płci. 

adidas Originals "Original is never finished" - WIDEO: