Japońskie studio projektowe Nendo stworzyło zupełnie nowe opakowania kosmetyków dla  organicznej marki kosmetycznej "naturaglacé". Lubimy taki elegancki minimalizm w identyfikacji wizualnej

Bazowym kolorem pojemniczków na pudry, cienie i pomadki jest ciepła szarość w matowym wykończeniu. Na opakowaniach pojawia się oszczędne logo marki drukowane czarną czcionką. Delikatne wcięcie na pudełeczkach ma przypominać podobne, służące do trzymania palety malarskiej. Odniesień do sztuki jest więcej. Barwne plamki, jak od pociągnięcia pędzlem z akwarelą, zdobią bowiem pudełka, w które zapakowane są kosmetyki. Każdy z 11 kolorów użytych w tym celu symbolizuje jeden z naturalnych surowców wchodzących w skład kosmetyku. 

Jak się Wam podobają te opakowania? Czy zwracacie na nie uwagę podczas zakupów i czy jest to dla Was istotny aspekt podczas zakupów? Dajcie nam znać w komentarzach.