Diesel wie, jak buntować się w pozytywny sposób. Niemiecki brand tworzy kampanie reklamowe, które głoszą tolerancję i pokój na ziemi. Ostatnie wideo "Make Love Not Wars" z wybitnym tancerzem baletowym Sergeiem Poluninem zrobiło na nas ogromne wrażenie. Pokazano na nim, że pomiędzy ludźmi nie powinno być żadnych granic. Szczególnie kiedy chodzi o różnorodność rasową, wyznaniową czy kulturową. Światowa marka poszła o krok dalej i postanowiła stworzyć charytatywną kolekcję, jakiej twarzą została sama Naomi Campbell. Top modelka promuje t-shirty, topy oraz bluzy z napisem "Child at Heart", które zdobią serca narysowane dziecięcą kreską. 

Kampania Diesela "Save the Children's Every Last Child" przeznacza wpływy ze sprzedaży na pomoc dla dzieci. Pieniądze otrzyma organizacja "Save the Children" pomagająca dzieciom z krajów trzeciego świata w pozyskiwaniu środków do życia oraz wykształcenia. Obok Naomi projekt promują takie gwiazdy, jak Barbara Pavlin, Riley Montana, Molly Blair, Matt McMahon, Vito Basso, Wang Chen Ming, Kenya Kinski-Jones (córka Quincy Jones i Nastassji Kinski) oraz Aaron De Niro (syn Roberta De Niro).

Naomi Campbell została twarzą charytatywnej kampanii Diesel - ZDJĘCIA >>