Zbliżają się wakacje, a to najlepszy moment, żeby zaopatrzeć się w nowy kostium kąpielowy. W najbliższych tygodniach kolejne marki będą udostępniać premierowe lookbooki i kampanie ze strojami kąpielowymi. Swoją kolekcję zaprezentował także Target. Amerykańskie przedsiębiorstwo zajmujące się handlem detalicznym pokazało sesję, która nie była poprawiana w Photoshopie! Co więcej, modelki różnią się kolorem skóry, rozmiarem i kształtami. Nie wstydzą się także pokazywać swoich niedoskonałości, np. rozstępów. Kilka lat temu Target musiał walczyć z oskarżeniami o nadmierną ingerencję w fotografiach reklamowych. Twórcy kampanii odrobili lekcję i dziś firma stawiana jest na piedestale za propagowanie akcji "body positive". 

Kostiumy kąpielowe od Target to przede wszystkim modele z wyższym stanem i staniki, które podtrzymują cięższy biust. Nie znajdziecie tutaj klasycznego bikini, w którym idealnie wyglądają tylko bardz szczupłe dziewczyny. Głównymi bohaterkami zostały Denise Bidot (podopieczna agencji MUSE NYC i właścicielka marki NoWrongWayMovement),  Kamie Crawford (blogerka, prezenterka telewizyjna i była Miss Teen USA), Lizzie Armanto (skateboardzistka) oraz Megan Batoon (tancerka i YouTube'erka). 

"Target zobowiązuje się do wzmocnienia pozycji kobiet, by czuły się silne w tym, co mają na sobie oferując szeroki wybór", powiedziała Jessica Carlson, rzeczniczka Target w rozmowie z serwisem told Refinery 29.

Już w 2015 roku firma wystartowała z kampanią o nazwie "Target Loves Every Body," projektując stroje kąpielowe dla kobiet w każdym rozmiarze. Naturalność nie była wtedy w cenie. Dziś to się zmienia.

“Target Loves Every Body", 2015 rok

To kolejny dowód na to, że ruch "body positive" to nie jednosezonowa ciekawostka, a rewolucja w świecie mody i mediach. Na instagramie hitem są posty pokazujące jak rzeczywiście wyglądają fanki fitnessu vs pozowanie (więcej przeczytasz o tym tutaj >>), a nawet "zwykłe" użytkowniczki portali społecznościowych. Coraz więcej dziewczyn mówi o swoich niedoskonałościach. Bez względu na to ile im brakuje do idealnej sylwetki to kochają swoje ciało. Niecierpliwie czekamy na więcej zdjęć! A inne marki powinny przyglądać się temu co robi Target