To, że marki coraz częściej do swoich kampanii zatrudniają influencerów zamiast modeli, a Chanel wypuszcza na rynek nie tylko nowe pomadki, ale także dedykowane im emotikony (sprawdzicie>>) już nas nie dziwi. Alessandro Michele trendy w modzie wychwytuje równie szybko jak te w sieci. Chociaż w Internecie memy to nie nowość, to do tej pory (ze względu na swój prześmiewczy charakter) nie kojarzyły się raczej z formą reklamy. Dyrektor kreatywny Gucci postanowił to zmienić wraz z pomocą kilku artystów. Michele jak zawsze chętnie łączy modę ze sztuką. Ostatnio Coco Capitan namalowała dla Michele przed pokazem wielkie graffiti "Future" (zobaczcie>>), a teraz Amanda Charchian z Los Angeles, Olaf Breuning z Nowego Jorku Christto & Andrew, Polka - Paulina Ołowska (!) i kilku innych, specjalnie na życzenie Alessandro Michele, wykonało zabawne obrazki. Ich celem, oczywiście oprócz promocji nowej kolekcji zegarków Le Marché des Merveilles, jest przedefiniowanie pojęcia współczesnego luksusu. Wszystkie memy znajdziecie na Instagramie pod hashtagiem #TFWGucci, co jest skrótem od “That Feel When”/ “That Feeling When” (To uczucie kiedy...). Jesteśmy pewne, że staną się (podobnie jak nowe zegarki od włoskiego domu mody) hitem sieci.

Gucci stworzyło własne memy - GALERIA>>

Perfumy Gucci kupicie w sklepie ELLE: