To wystawa, na którą trzeba pójść! W Saatchi Gallery właśnie otwarto ekspozycję "Exhibitionism" prezentującą dorobek zespołu The Rolling Stones. Od początku lat 60. do stania się legendą za życia. Londyńska galeria wystawiła ponad 500 niezwykłych przedmiotów - kostiumy z koncertów, plakaty, albumy, dzieła sztuki, prywatne dzienniki, a także niepokazywane nigdzie dotąd filmy. Sponsorem "Exhibitionism" jest marka Tommy Hilfiger. W informacji prasowej możemy przeczytać:

"The Rolling Stones byli jednym z pierwszych zespołów, w jakim się zakochałem kiedy byłem jeszcze dzieckiem, a ich muzyka pozostała dla mnie wielkim źródłem inspiracji" powiedział projektant. "Jestem zaszczycony, że Stonesi stali się moimi długoletnimi przyjaciółmi i nieraz udało nam się współpracować, m.in. byliśmy sponsorem ich trasy koncertowej 'No security' w 1999 roku. Wystawa Exhibitionism to kolejna świetna okazja, żeby znowu połączyć nasze dwa światy."

Wystawa potrwa do 4 września. W ramach promocji "Exhibitionism" Tommy Hilfiger stworzył limitowaną kolekcję pod marką Hilfiger Denim. Znalazły się w niej t-shirty z graficznymi nadrukami, a także kurtki ozdobione obrazkami i kultowym logo zespołu. Linię będzie można najpierw zakupić na stronie tommy.com oraz w londyńskim butiku przy Regent Street.

 

Exhibitionism - pierwsza międzynarodowa wystawa The Rolling Stones - zobacz kto pojawił się na wernisażu >>