Jak szybko zyskać rozgłos i zareklamować raczkującą markę? Należy zaprosić kogoś popularnego do współpracy. Tak właśnie postąpił Andrea Dotto, twórca brandu Purho założonego w tym roku w Mediolanie. Włochowi udało się namówić Karima Rashida na zaprojektowanie kolekcji "De amore in Vitro" składającej się ze szklanek, kieliszków, karafek, misek oraz wazonów.

Światowej sławy projektant Karim Rashid ma na swoim koncie tysiące zleceń na całym świecie. Lista jest zbyt długa, żeby wymienić wszystkie firmy dla których pracował, ale musimy podać chociaż kilka. Egipcjanin pracował m.in. dla Audi, Asusa, Caroliny Herrery, Coca Coli, Disney'a, Deutsche Banku, Estee Lauder, Giorgio Armani, Gorenje, Google'a, Issey Miyake, Kenzo, LG, Prady, Ralph Laurena, Samsunga, Shiseido, Sony, Swarovskiego, Toyoty, a także dla Yahoo!.

"Moje dzieła mówią o momencie, w którym właśnie żyjemy i o ruchu kształtującym naszą ludzkość. Purho jest częścią tego. Marka nie śledzi recyklingu trendów (...) Lubię projektować przedmioty, które są dynamiczne luksusowe oraz inspirujące", stwierdził Karim Rashid.

Karim Rashid dla marki Purho >>