Do sklepów na całym świecie właśnie trafiła ósma edycja torebek Tommy Hilfiger dla Breast Health International. BHI to jedna z wiodących fundacji non-profit wspierających badania nad rakiem piersi. Dochód ze sprzedaży trafi do Funduszu na Rzecz Życia. Ambasadorką tegorocznej kampanii została 46-letnia Naomi Watts. Aktorka znana z takich produkcji jak "Diana", "Idealne matki", "The Ring", "Funny Games US", "Niemożliwe", czy "King Kong" pozowała przed obiektywem Patricka Demarcheliera.

"Jestem dumny z tego, że mogę kontynuować naszą współpracę z Breast Health International.Przez ostatnie osiem lat zaprojektowaliśmy limitowaną serię torebek, aby zbudować świadomość, zgromadzić fundusze oraz wpływać w pozytywny sposób na życie kobiet dotkniętych rakiem piersi na całym świecie. Naomi Watts jest od wielu lat zaprzyjaźniona z naszą marką, uważam ją za idealną ambasadorkę do tego projektu. Jej zaangażowanie we wspieranie działań podejmowanych przez BHI jest niezwykle inspirujące. Ponadto bardzo cieszymy się z ponownej współpracy z Patrickiem Demarchelierem, który jest autorem zdjęć kampanii z Naomi i torebką w roli głównej.”, powiedział Tommy Hilfiger.

Torebka wyprodukowana z najlepszej jakości włoskich skór kosztuje 299 euro, z czego 100 euro zostanie przekazane na cele charytatywne. Pieniądze zostaną przekazane do BHI, organizacja "wspiera kobiety chore na raka piersi, umożliwiając im pokrycie kosztów, które zazwyczaj nie są objęte przez programy ubezpieczenia zdrowotnego, takie jak np. zawiezienie na wizytę do lekarza lub zapewnienie opieki nad dziećmi podczas leczenia".

Poprzednimi "twarzami" tego projektu były: Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Charlotte Gainsbourg, Renee Zellweger, Carla Bruni, Helena Christensen, Mila Jovovich, a także Claudia Gerini i Cristiana Capotondi.