Już niedługo w warszawskiej Elektrowni Powiśle pojawią się sklepy Weekday i Urban Outfitters. Swój butik, a w zasadzie dwa otworzy też Monki, czyli szwedzka marka należąca do grupy H&M.

Monki to brand, który łączy skandynawską estetykę z azjatyckim streetwearem. Powstał w 2006 roku, a obecnie dostępny jest w ponad 120 sklepach typu concept store na 16 rynkach, w tym na rynkach franczyzowych. Należy do Grupy H&M (tak jak m.in. COS czy & Other Stories). Pierwszy sklep w naszym kraju pojawi się w krakowskiej Bonarce.

Znajdziecie go na pierwszym piętrze centrum handlowego. Salon będzie zajmował powierzchnię aż 400 m2. Jak zapowiadają właściciele Bonarki, wnętrze sklepu zostało zaprojektowane zgodnie z najnowszym konceptem Monki. Oprócz elementów dekoracyjnych, charakterystycznych dla sklepów Monki, we wnętrzu zobaczymy karuzele dyskotekowych kul. Nietypowa ma być również fasada -  jak czytamy w informacji prasowej, zamiast standardowych rozwiązań, zastosowano w niej architektoniczne łuki.

"Polska jest dla nas nowym i ekscytującym rynkiem, a Bonarka w Krakowie idealnym miejscem na uruchomienie naszego pierwszego sklepu w Polsce. Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak Monki staje się częścią stylu modnych Polek, które będą mogły odkryć nasze ubrania nie tylko online, ale również w sklepie" - powiedziała Jennie Dahlin Hansson, Dyrektor Zarządzająca Monki. 

Drugi butik (o powierzchni 295 m2) Monki otworzy w Galerii Katowickiej.

Czytaj też: Weekday otwiera swój pierwszy sklep w Polsce. Co w nim znajdziecie? >>>