Postanowienia noworoczne? Udział w londyńskim i paryskim Tygodniu Mody, okładka magazynu dla kobiet i poszerzanie wiedzy o osobach niepełnosprawnych. Takie plany ma Kate Grant, modelka z zespołem Downa, która jak się okazuje, ma szansę spełnić część z nich. 20-latka właśnie wzięła udział w nowej kampanii kosmetyków Benefit na rynek brytyjski. O Grant zrobiło się głośno już w zeszłym roku, gdy wygrała konkurs piękności "Teen Ultimate Beauty Of The World". O mieszkance Irlandii Północnej można było przeczytać w najbardziej poczytnych serwisach internetowych w Wielkiej Brytanii, USA, czy nawet Australii. Oprócz robienia kariery w modelingu, dużą uwagę skupia się na jej wadę wrodzoną. Kate daje przykład innym, że warto marzyć i dążyć do spełnienia ich. Jej potencjał zauważyła marka Benefit, która niedawno podpisała kontrakt reklamowy ze sławną dziewczyną. Pierwsze zdjęcie promocyjne już trafiło do internetu. Widać na nim jak modelka promuje matowy eyeliner o nazwie "Roller Liner".

"On toruje drogę innym.  Kate jest tego świadoma, chce poszerzać świadomość innych na temat integracji osób niepełnosprawnych w społeczeństwie" - powiedziała w rozmowie z gazetą Metro matka Kate Grant.