Ten wynik należy do zespołu Queen! Chodzi o wideo do singla z 1975 roku. Już zgadliście? Nie będziemy was dłużej trzymać w niepewności, ten wynik należy do kultowej ballady rockowej "Bohemian Rhapsody" z albumu "A Night at the Opera". Piosenkę napisał Freddie Mercury, której nagranie zajęło grupie trzy tygodnie (wszystko musiało być perfekcyjne!). Następnie powstał słynny teledysk do tego prawie 6-minutowego kawałka. Klip kosztował zaledwie 4,5 tys. funtów i został nakręcony w ciągu trzech godzin podczas próby zespołu.

W ramach celebracji tego wyniku "YouTube we współpracy z Universal Music Group postanowił zrekonstruować cyfrowo teledysk „Bohemian Rhapsody”. Wideo w nowej, odświeżonej postaci dostępne jest na oficjalnym kanale zespołu Queen. Jest to część ogłoszonego niedawno partnerstwa, w ramach którego odnowiono już ponad 100 kultowych teledysków, m.in.: Free Fallin Toma Petty’ego czy Sabotage zespołu Beastie Boys." - możemy przeczytać w informacji prasowej. "Film, który towarzyszył singlowi z 1975 roku jest powszechnie uznawany za pierwsze w historii wideo promujące utwór muzyczny. Teledysk 'Bohemian Rhapsody' ustanowił wzór dla tego gatunku przez dziesięciolecia."

"Bohemian Rhapsody" zespołu Queen ma ponad miliard wyświetleń!

"Bohemian Rhapsody" to pierwszy filmik nagrany przed 1990 rokiem, któremu udało się zdobyć ten wynik. Klip nagrany w latach 90. z miliardem wyświetleń ma "November Rain"Guns N 'Roses (1992). Dla porównania, słynne "Despacito" Luisa Fonsiego z 2017 roku ma już ponad 6 miliardów odtworzeń. 

"Bohemian Rhapsody" było najczęściej wyszukiwanym utworem w Google w 2018 roku.