Siostry Kardashian i Jenner to coraz większa machina biznesowa. O ile jednak Kim nadal jeszcze walczy o awans do świata wysokiej mody, Kendall i Kylie Jenner mają ten paszport już w kieszeni. Pierwsza jest absolutną gwiazdą najważniejszych wybiegów świata, a Kylie od kilku miesięcy goni siostrę w kategorii popularności w mediach społecznościowych. Marketingowcy marki Topshop uznali, że siostry są idealną parą, która może podpisać się pod ich mikrokolekcją (wcześniej twarzą kampanii brandu była przyjaciółka "Jennerek" - Cara Delevingne).

Premiera limitowanej linii przewidziana jest na 3 czerwca. Ubrania i dodatki będą bliskie stylowi dziewczyn z LA, w którym zakochany jest obecnie cały świat, począwszy od fanek streetwearu, skończywszy na dorosłych kobietach tęskniących za wolnością, wiatrem we włosach i wakacyjnymi przygodami.

Kendall + Kylie Jenner dla Topshop >>