Gosia Baczyńska nie mogła pozwolić sobie w tym sezonie na pokaz w Paryżu. Niestety najbardziej prestiżowymi wydarzeniami w świecie mody rządzą twarde biznesowe warunki i nawet największy talent projektanta nie zapewni mu stałej obecności w kalendarzu fashion weeka bez odpowiedniego wkładu finansowego w całe przedsięwzięcie. Gosia więc walczy, decyduje się na kontrowersyjną współpracę komercyjną z marką Rossman i ciężko pracuje, żeby za jakiś czas znów móc przyjąć zaproszenie francuskiego syndykatu zarządzającego tygodniem mody.

Projektantka nie odpuściła sobie wiosennej kolekcji (zapewne zobaczymy ją na wybiegu w Polsce), a premierowo zdjęcia z kampanii udostępniła Tobiaszowi Kujawie z Freestylevoguing.com. Sesję wykonał Bartek Szmigulski. Zwróćcie uwagę na piękne tkaniny i tekstury sukienek, płaszczy i żakietów: wysokiej klasy wełny, jedwabie, farbowane gęsie pióra i "pajęcze sieci" topów. Gosia w nowym sezonie nowocześnie konstruuje i wycina, ale nadal inspirują ją minione dekady - aplikacje w postaci odsłaniających ciało kół przypominają nieco estetykę Paco Rabannne z lat 60.