Edited to marka założona w 2014 roku w Hamburgu. Słynie z nowoczesnych ubrań i dodatków, które łączą aktualne trendy z klasycznym wzornictwem. Teraz swoje klientki chce zachęcić do zakupu stylizacji dla nich i dla ich dzieci. W linii „Mommy & Me” (weszła do sprzedaży 12 marca) znalazły się sukienki, kostiumy kąpielowe a także rzeczy unisex - w rozmiarach dla dorosłych i ich pociech w wieku od 1-3 lat. 

Dyrektor kreatywna marki - Clarissa Labin i zespół projektowy kolekcję oparli na popularnym modelu, w którym rzeczy dla dzieci są pomniejszoną wersją tych dla dorosłych albo różnią się od siebie jedynie detalami (np. umieszczeniem guzików). Mama i córka mogą więc nosić takie same stroje kąpielowe w cętki, lniane kombinezony czy lawendowe sukienki, a z synem - identyczne dresy w odcieniu nude albo jasne koszulki. 

Kolekcję EDITED „Mommy & Me” promuje przepiękna sesja wizerunkowa wykonana w Los Angeles (za jej produkcję odpowiada Franziska Nellessen).Ubrania i dodatki dostępne są online oraz w sklepach marki w Berlinie, Hamburgu, Frankfurcie, Monachium i w Wiedniu.