W poszukiwaniu modnych t-shirtów z napisami zajrzałyśmy do sklepów online zarówno polskich, jak i zagranicznych marek. Na naszej liście znalazły się też koszulki z popularnych sieciówek. W trendach na wiosnę i lato 2019 pozostają projekty w duchu french chic. Duńska marka Ganni lansuje t-shirty z grafiką maślanego croissant i hasłem "mon amour" - idealne dla fanek glutenu i paryskich śniadań. Z kolei w ofercie L'ecole Des Femmes czeka t-shirt dla miłośniczek kina, muzyki i Serge'a Gainsbourga. Francuski trend podchwycili także projektanci Topshopu i stworzyli czerwony top z napisem "j'adore" (będzie idealnie komponował się z karminową pomadką do ust). 

Czytaj też: Modne t-shity wiosna-lato 2019 >>>

Weekday - szwedzka marka należąca do grupy H&M, w tym sezonie inspiruje się internetowymi memami. Na stronie marki czekają na was koszulki np. ze screenem wyszukiwarki z wpisanym "in mood to..." albo projekt dla osób, które raczej nie lubią poranków z hasłem "NO MATTER HOW HARD YOU TRY YOU WILL NEVER BE A MORNING PERSON".

Mamy słabość także do t-shirtów Womom. Womom to niemiecka marka, stworzona głównie z myślą o mamach - nie trzeba jednak nią być, żeby zachwycić się bluzkami z pastelowymi nadrukami. Kupując t-shirt na wiosnę, nie zapomnijcie o momu - polskim brandzie, który swoje projekty ozdabia haftami.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez WOMOM (@womom.thelabel) Lut 27, 2019 o 11:44 PST